ACHIZIŢIONARE ŞI LIVRARE PE www.pawxie.ro

Pe scurt:

  • nu exista o limita pentru comanda minimă
  • plăţi online sigure de pe toate tipurile de card de credit şi debit, cu plata prin transfer bancar prin ordin de plată, inclusiv efectuarea plăţii prin internet banking, sau cu plata ramburs, în numerar la livrarea comenzii
  • livrare pe tot teritoriul României în 3-5 zile lucrătoare de la procesarea comenzii dumneavoastră

Înregistrare

Pentru a face o comandă pe magazinul online Pawxie nu este nevoie să parcurgeţi procedura de înregistrare. Înregistrarea oferă clientului posibilitatea de a vizualiza comanda şi statusul acesteia şi de a avea de-a lungul timpului o evidenţă a tuturor comenzilor dumneavoastră.

Cumpărare

Magazinul online vă permite achiziţionarea unei varietăţi foarte mari de produse, fara a fi impusa o comanda minima pentru livrare.
La finalizarea procedurii de cumpărare veţi primi o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail pe care aţi furnizat-o în formularul de cumpărare. În cazul foarte special în care nu este posibilă livrarea unui produs sau a unei părţi dintre produsele comandate de dumneavoastră, reprezentantul nostru vă va contacta telefonic sau prin e-mail pentru a vă da acordul pentru înlocuirea sau eventual anularea comenzii pentru produsele respective.
Toate preţurile din cadrul magazinului online Pawxie sunt exprimate în lei, TVA inclus. În cazul în care întâmpinaţi orice fel de problemă sau aveţi întrebări despre modalitatea de comandare a produselor, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail: office@pawxie.ro sau la tel. +40750488470, de Luni până Vineri, în intervalul 9:00-17:00.

Modalităţi de plată

Plata produselor comandate se poate face prin:

  • Internet: cu card de credit sau de debit Visa, Visa Electron, MasterCard sau Maestro.
    Tranzacţiile sunt securizate, plăţile sunt efectuate utilizând tehnologia de autentificare 3D-Secure, cu criptare SSL 256-bit, comunicarea este directă între dispozitivul clientului şi EuPlatesc, furnizorul de servicii de tranzacţionare a plăţilor cu cardul. Această metodă permite transmiterea securizată de informaţii şi împiedică accesul neautorizat la date în timpul comunicării directe între dispozitivul dumneavoastră şi RomCard şi invers.
    Acest furnizor de servicii şi instituţiile financiare (companiile emitente ale cardurilor) transmit informaţii utilizând o reţea virtuală privată (VPN), care este protejată împotriva accesului neautorizat. Numerele cardurilor de credit sau debit nu sunt stocate şi nu sunt accesibile persoanelor neautorizate.
  • Transfer bancar, prin ordin de plată, inclusiv efectuarea plăţii prin internet banking. La realizarea plăţii vă rugăm să introduceţi toate detaliile pe care le primiţi în e-mailul de confirmare a comenzii. Procesarea comenzii dumneavoastră începe de la data încasării contravalorii comenzii în contul nostru bancar.
  • Ramburs: numerar la livrare către angajatul curierului.

Livrare

Livrare prin curier
Produsele comandate sunt livrate pe tot teritoriul României de către o firma de curierat cu care avem parteneriat, direct la dumneavoastră acasă sau la adresa menţionată în cadrul comenzii efectuate.
Livrarea coletelor se realizează în 3-5 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii dumneavoastră, în orice localitate de pe teritoriul României. În situații excepționale, acest interval poate diferi, acest lucru urmând a fi comunicat clienților pe pagina magazinului online.
În cazul în care clientul (destinatarul) nu este acasă la vizita curierului, acesta va fi avizat şi contactat telefonic pentru stabilirea unei vizite ulterioare, la o dată şi oră la care coletul poate fi primit. Dacă în decursul a 2 săptămâni la adresa destinatarului nu a putut fi primit coletul după 2 vizite ale curierului, acesta va fi returnat expeditorului.
Costul de bază pentru fiecare livrare este de 20 lei. Pentru un număr redus de produse existente pe website-ul nostru, marcate în mod special cu un cost suplimentar de livrare în momentul adăugării lor în coşul de cumpărături, la costul fix de livrare se va adăuga acest cost suplimentar de transport. Pentru comenzi cu valoare peste 150 lei livrarea este gratuită, cu excepţia produselor marcate cu cost suplimentar de livrare, indiferent de valoarea comenzii.

Verificarea coletelor primite, reclamaţii, returnarea sau înlocuirea unor produse

Vânzătorul se angajează să livreze un produs care este corect din punct de vedere tehnic, în termenul de valabilitate, în ambalajul original şi care corespunde tipului şi descrierii produsului listat pe www.pawxie.ro.
Ne rezervăm dreptul de a exista erori la inserarea automată a detaliilor produselor în sistem: descriere, fotografie, preţul şi număr de articole, şi la confirmarea automată a comenzilor. În cazul unor erori, vă rugăm să contactaţi reprezentanţii noştri. Produsele livrate sunt ambalate astfel încât acestea nu sunt deteriorate pe parcursul transportului în condiţiile unei manipulări normale.
La primirea coletului, vă rugăm să verificaţi aspectul şi eventualele deteriorări ale ambalajului exterior, în prezenţa curierului care face livrarea către dumneavoastră. În cazul în care coletele prezintă deteriorări externe vizibile, cumpărătorul are dreptul de a refuza primirea comenzii. Verificarea corectitudinii conţinutului coletului faţă de comanda emisă este responsabilitatea clientului, iar reclamaţiile ulterioare referitoare la cantitatea şi tipurile de bunuri livrate pot să nu fie acceptate.
În cazul în care produsul primit are un defect de calitate sau există deficienţe ale materialului din care acesta este alcătuit, care nu au putut fi observate în momentul primirii coletului, sau doriţi pur şi simplu, din orice motiv, să înlocuiţi unul sau mai multe produse primite în bună stare şi conform comenzii dumneavoastră, vă rugăm să ne informaţi despre acestea la adresa de e-mail: office@pawxie.ro. Vă vom asista cu plăcere pentru a programa returnarea şi înlocuirea lor cu produse similare sau pentru restituirea contravalorii produsului.
Termenul pentru returnarea parţială a produselor sau înlocuirea unor produse din cadrul comenzii dumneavoastră este de 14 zile de la primirea acestora. Reclamaţiile privind produsele neconforme vor fi facute potrivit Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora.
Returnarea produselor se va face prin intermediul companiei de curierat prin care produsele au fost primite inițial, Pawxie suportând costurile aferente transportului (livrarea acestora se face la următoarea adresă: Pawxie - Pawxie SRL, Str. Horia, Closca si Crisan 20, Focsani, Vrancea). Dacă optaţi pentru înlocuirea produselor, vă trimitem, fără costuri de livrare, produsele alese pentru substituire imediat ce Pawxiwe intră în posesia celor returnate. În cazul în care între cele două produse există diferenţă de preţ, în funcţie de fiecare situaţie în parte, clientul poate fi rugat să achite diferenţa. În cazul în care solicitaţi rambursarea contravalorii produselor, aceasta se va efectua imediat după primirea produselor returnate, în contul bancar transmis de dvs., care trebuie să fie exprimat în RON. Nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Dreptul de retragere din contract

Clientul are dreptul de retragere din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, în conformitate cu Art. 9 din OUG 34/2014 privind Drepturile Consumatorilor. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la adresa pawxie.ro cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, în care să specificaţi numărul şi data comenzii la care faceţi referire sau puteţi completa şi transmite electronic Formularul de retragere. Dacă folosiţi acestă opţiune, vă vom transmite fără întârziere prin e-mail confirmarea de primire a cererii de retragere. Operatorii noştri vă vor contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a vă asista pentru returnarea produselor.
După primirea informării referitor la retragerea dumneavoastră din contract, Pawxie va recupera produsele şi va suporta costurile aferente, solicitând companiei de curierat partenera să colecteze produsele destinate returnării (livrarea acestora se face la următoarea adresă: Pawxie SRL, Str. Horia, Closca si Crisan 20, Focsani, Vrancea). Produsele se returnează într-un colet care să protejeze conţinutul şi ambalajul original al acestora, iar pe nota de livrare este specificat "Returnare produse". Consumatorul este responsabil de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, exceptând acţiunile necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Dacă vă exercitaţi dreptul de retragere, vă vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră fără costurile livrării nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Pawxie va putea amâna rambursarea contravalorii produselor până la primirea produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care Pawxie nu s-a oferit să recupereze el însuşi produsul (se va lua data cea mai recentă). Vom efectua rambursarea sumei în contul bancar transmis de dvs., care trebuie să fie exprimat în RON. Nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.